[VIDEO] CLOT CAN FATJÓ DELS AURONS
Clot Can Fatjó dels Aurons|ARXIU BELLATERRA. CAT
Cerdanyola va posar pals a les rodes per no respectar el 60% de les signatures recollides per l’annexió de Bellaterra a Sant Cugat del Vallès, deient que Can Fatjó dels Aurons i UAB no van votar per aquesta justa annexió.
Clot de Can Fatjó dels Aurons|VÍDEO DE BELLATERRA. CAT
Històricament, Cerdanyola i els seus partits no respecten les decisions democràtiques de les veïnes i veïns de Bellaterra, com és el cas de la Comissió Veinal Bellaterra-Sant Cugat, que seguint la llei 244/2007 de la Generalitat de Catalunya, va il·lusionar a tot un poble, per passar a ser un barri de Sant Cugat, quan de fet ja és km0, fins i tot té un propi Cami Antic de Sant Cugat a Sabadell.
“Ara, en comptes de carros per camí de terra, proper al Clot de Can Fatjó dels Aurons, passen multituds de cotxes per l’asfalt, sense voreres que protegeixin els vianants”.
També sorprèn i molt, les injustes i poc democràtiques declaracions del bellaterenc Àlvar Roda, actual president de l‘Ateneu de Sant Cugat, ex regidor durant quatre anys (amb cadira i bon sou a l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès), quan va donar entrevistes dien que la Comissió Veïnal era un “Grup de pressió“.
Bellaterra mereix respecte a les seves justes demandes actuals i històriques, i ja hi ha prou de posar-ne tants pals a les rodes, tot pel noble desig votat i signat democraticament, per un millor futur per les seves famílies.
Bellaterra espera la resposta per saber quans electors del Clot Can Fatjó dels Aurons han votat el 10-N!