NON COMMENT‼️

Llaunes a la valla BV-1414 amb Parc de la Bonaigua |BELLATERRA. CAT
NON COMMENT‼️

Llaunes a la valla BV-1414 amb Parc de la Bonaigua |BELLATERRA. CAT
Arxivat a Bellaterra | Etiquetat Llaunes a la BV-1414, Vist a Bellaterra |
La font de la Plaça Maragall amb el Carrer Miquel Servet no raja pel Covid-19, com les altres de l’AMB

Font pública sense rajar a la Plaça Maragall amb Miquel Servet |BELLATERRA. CAT
Arxivat a Bellaterra | Etiquetat Font pública Plaça Maragall, Vist a Bellaterra |
Non comment Plaça Joan Maragall‼️18 october 2020

Augment de brossa a la Plaça Maragall, seu de l’EMD Bellaterra |BELLATERRA. CAT
Arxivat a Bellaterra | Etiquetat Brossa Plaça Maragall, EMD Bellaterra, Vist a Bellaterra |
L’aforament interior que ha establert el Condis de Bellaterra és de 15 persones

Fotos del Condis de Bellaterra davant del Bar del Club, dissabte 17 octubre|BELLATERRA. CAT

Arxivat a Bellaterra | Etiquetat Cua Condis de Bellaterra, Vist a Bellaterra |
Anunci vist al Sant Pancraç de Bellaterra. També haguessin pugut obrir i preparar menjar -per emportar a casa- com fan altres restaurants de Bellaterra.

FOTOS DE BELLATERRA. CAT

Arxivat a Bellaterra | Etiquetat Sant Pancraç de Bellaterra, Tancat fins que ens deixin obrir, Vist a Bellaterra |
L’escasa tresoreria podría ser el motiu de la manca de manteniment general de l’edifici seu de l’EMD/Centre Cívic

Edifici inaugurat l’any 2003 com Centre Cívic, es va construir amb els diners de la venda del terreny públic de l’actual benzinera Repsol, situada a la BV-1414 i la rotonda del Turó de Sant Pau de Bellaterra.
Molts anys han passat des d’aquell 2003, seu sense calefacció ni refrigeració, sense internet ni cobertura pels mòbils. Posteriorment, l’any 2010, l’EMD el va ocupar el govern municipal, ja com seu central i ho va omplir de tecnología per poguer treballar en condicions normals.
En aquest vídeo de Bellaterra. Cat es pot veure la poca cura exterior de l’edifici amb esquerdes al terra – part posterior, i la fusta amb moho-, el que demostra una important manca de manteniment exterior.
Sort que a la construcció general domina sobradament el formigó
Interiorment té alguns problemes menors a millorar: cortines venecianes de difícil obertura, greixar frontisses i tanques de les portes de metall i fusta natural. Amortiguar els desagradables sorolls de les maquinàries de fred-calor de la sala gran de l’EMD, on es concentren les activitats més nombroses.
Una vegada més, el que demana el veïnat són fets i menys paraules.
Arxivat a Bellaterra | Etiquetat Esquerdes i fusta amb moho, Seu EMD Bellaterra, Vist a Bellaterra |
Després de reclamar publicament durant 15 dies la retirada de la rata morta a l’Avinguda del Film, 3 de Bellaterra, aquest matí de dissabte li hem demanat directament a la brigada de neteja de Cerdanyola, i ho han fet al moment. Sovint costa molt fer realitat les petites coses‼️

Vehicle de neteja de Cerdanyola recollint fulles de plataner del Carrer Miquel Servet i Avinguda del Film |BELLATERRA. CAT
Arxivat a Bellaterra | Etiquetat Retirada la rata morta Avinguda del Film, Vist a Bellaterra |
Classes joves de violí a la seu de l’EMD de Bellaterra a càrrec d’El Musical/Conservatori de Música de Bellaterra

També clase interior a l’EMD|BELLATERRA. CAT
Tot un plaer passejar pel nostre poble i trobar que El Musical, Conservatori de Música de Bellaterra ha celebrat aquest matí de dissabte par de les seves clases joves de violí a l’espai públic de la seu de l’EMD de Bellaterra
Arxivat a Bellaterra | Etiquetat el musical de bellaterra, Vist a Bellaterra |
El bus 648 recorda un fantasma quan circula de nit per Bellaterra, buit de passatgers, sovint amb llargues parades fora de les oficials.

Bus 648 buit de nit a la Plaça del Pi|BELLATERRA. CAT
Des de fa temps, passejant per Bellaterra veiem el bus 648, sempre completament buit, -i més al vespre quan no funcionen col·legis ni la UAB-. Al tindre la seva parada principal de Bellaterra a la Plaça del Pi, pensem que alguns estudiants podrien baixar per caminar fins els seus apartaments del Campus de Bellaterra. Hem de reconèixer que desconeixem la seva ruta oficial, però recordem que un dia un conductor ens va dir que no comunica el veïnat de Bellaterra amb el centre de Cerdanyola, situat a un 5 km. Això demostra de el nostre poble de Bellaterra no té cap connexió directe amb transport públic. Una opció desplaçar-nos amb el nostre cotxe privat, o si no, perdre molt de temps agafant FGC Bellaterra fins a Vollpelleres, caminar 10 minuts fins a la RENFE de Sant Cugat i agafar tren fins el centre de Cerdanyola.
Per aquestes inconvenients i moltes més raons històriques, el 60% del veïnat de Bellaterra va signar -aprofitant la vigència d’una llei de la Generalitat de Catalunya-, per ser una EMD més de Sant Cugat, que és el nostre autèntic km0, a 5 minuts de Bellaterra.

Arxivat a Bellaterra | Etiquetat Bellaterra és Sant Cugat, Bus fantasma 648, Vist a Bellaterra |