• Pàgina d'inici
  • Guia dels Comerços de Bellaterra
  • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
  • Junta veïnal EMD Bellaterra
  • Telèfons interès Bellaterra

BELLATERRA.CAT

Bellaterra (Vallès Occidental), des de l'any 2009, "Informació global sense ànim de lucre" FACTA NON VERBA X BELLATERRA

Feeds:
Entrades
Comentaris

BELLATERRA CULTURA: L’art mural de Natalia Rak

5 Juny 2021 per FLPT

Mural alt de quatre plantes d’una nena que apareix a regant un arbre real s’ha convertit en una icona. Va ser pintat per Natalie Rak el 2013 i ha estat retocat des de llavors.  El nom formal de l’obra és The Legend Of Giants.

Natalia Rak , també coneguda com Rak , és una artista de carrer amb seu a Polònia nascuda el 1986. Rak utilitza pintura de colors vius per fer murals de diversos pisos als laterals dels edificis de Polònia i internacionalment. Originalment pintant llenços, Rak va canviar a l’art de carrer només recentment. Natalia Rak és una artista de carrer de renom mundial, llicenciada en Art High School a Radom. Va estudiar Belles Arts a la Universitat de Lodz , Polònia, centrant-se principalment en Disseny Gràfic .

Mural d’amants de Natalia Rak

Els temes de Natalia Rak solen ser murals d’un o dos individus, la majoria dones. Les seves pintures més grans que la vida intenten invocar misteri i metàfora, sovint utilitzant històries clàssiques com Adam i Eva i Romeo i Julieta . L’artista utilitza una paleta de colors vius en molts dels seus murals realistes.

Mural Adam i Eva de Natalia Rak

Rak va començar a mostrar el seu treball en exposicions d’art de carrer el 2009 a Lodz . Un any després va participar en un programa anomenat “Diferents històries, uniu-vos als futurs” a Zgorzelec. A Wielkopolska , Polònia, al festival SCABB va pintar un mural que va ser filmat per CNN. Tornant el 2012 i el 2013 per contribuir al programa. També el 2012 va fer una aparició a la Stroke Art Fair de Berlín , Alemanya.

El 2013 va anar als Estats Units i va participar a “Art Battles” a la ciutat de Nova York. Al número 5 del carrer Bryant va ajudar a convertir un espai no utilitzat en una exposició de tipus d’art de carrer. Allà va col·laborar amb les idees de Don Rimx per crear un mural.

Des del 2014, l’artista ha pintat murals a diverses ciutats del món, incloent Dunedin (Nova Zelanda), Ragusa (Itàlia),  Providence, Rhode Island (EUA), Berlín (Alemanya), Napa, Califòrnia (EUA), i Port Adelaide (Austràlia).

Comparteix això:

  • Feu clic per compartir al Facebook (S'obre en una nova finestra) Facebook
  • Feu clic per compartir a X (S'obre en una nova finestra) X
M'agrada S'està carregant...

Arxivat a Bellaterra | Etiquetat Bellaterra Cultura, Natalia Rak |

  • Juny 2021
    dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930  
    « maig   jul. »
  • Pàgines

    • Guia dels Comerços de Bellaterra
    • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
    • Junta veïnal EMD Bellaterra
    • Telèfons interès Bellaterra
  • contacta'ns

    • info@bellaterra.cat

Bloc a WordPress.com.

WPThemes.


  • Reblog
  • Subscriure's Subscrit
    • BELLATERRA.CAT
    • Uneix altres 31 subscriptors
    • Already have a WordPress.com account? Log in now.
    • BELLATERRA.CAT
    • Subscriure's Subscrit
    • Registre
    • Entra
    • Copy shortlink
    • Report this content
    • Visualitza l'entrada al Lector
    • Gestioneu les subscripcions
    • Collapse this bar
 

S'estan carregant els comentaris...
 

    %d