• Pàgina d'inici
  • Guia dels Comerços de Bellaterra
  • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
  • Telèfons interès Bellaterra

BELLATERRA.CAT

Des de Bellaterra 2009, informació global sense ànim de lucre. Facta Non Verba X Bellaterra (Vallès Occidental)

Feeds:
Entrades
Comentaris
« JUNTA VEÏNAT BELLATERRA: [Vídeo oficial del ple online de l’EMD d’aquest vespre]
BELLATERRA SALUT: “Som lo que sembrem” Cerdanyola amaga que fumiga amb el perillós herbicida Glifosat »

NOMENCLÀTOR DE BELLATERRA (35) Camí de la Font de la Bonaigua

20 Juliol 2020 per Viot

El Carrrer de la Font de la Bonaigua de Bellaterra té una llargada en dos trams de 225 metres totals, començant a l’Avinguda Bertomeu (BV-1414) i finalitzant al Parc de la Font de la Bonaigua)

Placa del Camí de la Font de la Bonaigua de Bellaterra|ARXIU BELLATERRA. CAT

El nom de la Font de la Bonaigua ve donat perquè aquest camí ens porta al Parc de la Font de la Bonaigua, acondicionada l’any 1930, pero amb aigua que actualment no és potable.

Tardor al Parc de la Bonaigua de Bellaterra|ARXIU BELLATERRA. CAT

Historicament, moltes escoles del Vallès feien excursions amb els alumnes per gaudir d’una bona jornada, aprofitant per fer un pícnic. En aquest parc tradicional del poble de Bellaterra hi han uns jocs per infants en vius colors.

Llegenda popular de la Font de la Bonaigua|ARXIU BELLATERRA. CAT

Bellaterra. Cat va suggerir l’any 2010 d’organitzar un Petit Festival de Violí, aprofitant l’acústica natural dels històrics arbres del parc, tal com fa cada any el poble La Roque d’Anthéron de França (només que en aquest poble de la Provença, està dedicat al piano, i que té una gran projecció internacional.

Plànol oficial de Bellaterra | CEDIT EMD BELLATERRA

Share this:

  • Twitter
  • Facebook

T'agrada:

M'agrada S'està carregant...

Arxivat a Bellaterra | Etiquetat Camí de la Font de la Bonaigua, Festival La Roque d'Anthéron, França, Nomenclàtor de Bellaterra, Petit Festival de Violí de Bellaterra, Provença |

  • Juliol 2020
    dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
    « juny   ag. »
  • Pàgines

    • Guia dels Comerços de Bellaterra
    • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
    • Telèfons interès Bellaterra
  • contacta'ns

    • info@bellaterra.cat

Bloc a WordPress.com.

WPThemes.


  • Segueix S'està seguint
    • BELLATERRA.CAT
    • Join 26 other followers
    • Already have a WordPress.com account? Log in now.
    • BELLATERRA.CAT
    • Personalitza
    • Segueix S'està seguint
    • Registre
    • Entra
    • Copy shortlink
    • Report this content
    • Visualitza l'entrada al Lector
    • Manage subscriptions
    • Collapse this bar
 

S'estan carregant els comentaris...
 

    A %d bloguers els agrada això: