• Pàgina d'inici
  • Guia dels Comerços de Bellaterra
  • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
  • Junta veïnal EMD Bellaterra
  • Telèfons interès Bellaterra

BELLATERRA.CAT

Bellaterra (Vallès Occidental), des de l'any 2009, "Informació global sense ànim de lucre" FACTA NON VERBA X BELLATERRA

Feeds:
Entrades
Comentaris

ECONOMÍA DE BUTXACA: L’Aeroport de Sabadell tanca el mes de setembre amb 4.407 operacions (-1,5%)

14 Octubre 2020 per FLPT

L’Aeroport de Sabadell registra 4.407 operacions durant el mes de juliol; un 1,5% menys que el mateix període del 2019.

Aeroport de Sabadell és a tocar Bellaterra |GOOGLE MAPS

Segons el Diari de Sabadell es tracta d’un dels aeroports d’activitat no comercial que va comptabilitzar un nombre més elevat d’operacions al setembre al conjunt de l’Estat, juntament amb Madrid-Cuatro Vientos, amb 5.380 operacions (5,7%) i Jerez, amb 4.326 vols (-9,6%). Així, Sabadell es converteix el segon aeroport d’activitat no comercial amb més activitat el mes de setembre.

Pel que fa a l’Aeroport Josep Tarradellas Barcelona-El Prat, ha tancat el mes de setembre amb 844.414 viatgers, un 83,5% menys que el mateix mes de l’any passat. Aquest ha estat el segon aeroport de l’Estat en nombre de passatgers, després de l’Aeroport Adolfo Suárez Madrid-Barajas, amb 985.077 passatgers i un descens del 82,3%.

Pel que fa al nombre d’operacions, l’aeroport que ha registrat un nombre de moviments més gran ha estat Madrid-Barajas, amb 12.412 operacions, un 66,7% menys. L’aeroport de Barcelona ha experimentat una caiguda del 67,3%, fins a 10.497 operacions.

EL CONJUNT DE LA XARXA

En total, al setembre s’han transportat 71.369 tones de càrrega en tota la xarxa d’Aena, un 23,1% menys respecte al mateix mes del 2019, perquè una part “molt important” de la càrrega habitual s’ha traslladat en avions comercials de passatgers. A l’Estat, els aeroports de la xarxa d’Aena han tancat el mes de setembre amb 5.457.083 passatgers, un 79,9% menys que en el mateix mes de l’any passat, i 109.076 moviments d’aeronaus, un 50,9% menys.

Comparteix això:

  • Feu clic per compartir al Facebook (S'obre en una nova finestra) Facebook
  • Feu clic per compartir a X (S'obre en una nova finestra) X
M'agrada S'està carregant...

Arxivat a Bellaterra | Etiquetat Aeroport de Sabadell, Bellaterra, Economia de butxaca |

  • Octubre 2020
    dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
    « set.   nov. »
  • Pàgines

    • Guia dels Comerços de Bellaterra
    • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
    • Junta veïnal EMD Bellaterra
    • Telèfons interès Bellaterra
  • contacta'ns

    • info@bellaterra.cat

Bloc a WordPress.com.

WPThemes.


  • Reblog
  • Subscriure's Subscrit
    • BELLATERRA.CAT
    • Uneix altres 31 subscriptors
    • Already have a WordPress.com account? Log in now.
    • BELLATERRA.CAT
    • Subscriure's Subscrit
    • Registre
    • Entra
    • Copy shortlink
    • Report this content
    • Visualitza l'entrada al Lector
    • Gestioneu les subscripcions
    • Collapse this bar
 

S'estan carregant els comentaris...
 

    %d