• Pàgina d'inici
  • Comissió Veïnal Bellaterra Sant Cugat del Vallès
  • Consultar Censos INE Bellaterra des de 2011
  • Decret llei 244/2007 Generalitat de Catalunya
  • Entitat Municipal Descentralitzada de Bellaterra
  • Hàbits de consum dels veïns de Bellaterra
  • Informe Jurídic Annexió Bellaterra a Sant Cugat del Vallès
  • Telèfons d’interès de Bellaterra

BELLATERRA.CAT

Diari de Bellaterra des de 2009

Feeds:
Entrades
Comentaris
« NOMENCLÀTOR DE BELLATERRA (16) Carrer de Can Doménech
VIST A BELLATERRA: Art gratis recollit en 12 hores »

CERDANYOLA INFO: Atenció telemàtica de l’Oficina del Síndic de Greuges aquests dijous i divendres

2 Juliol 2020 per Viot

Aquests dijous 2 i divendres 3 de juliol l’equip del Síndic de Greuges de Catalunya farà una atenció telemàtica (trucada o videotrucada) dirigida als veïns i a les entitats de Cerdanyola que vulguin fer consultes o exposar queixes en relació amb vulneracions dels seus drets per part d’administracions públiques i empreses que presten serveis generals (aigua, llum, gas,…).

Les persones que hi estiguin interessades, caldrà que concertin príviament l’entrevista trucant al telèfon 900 124 124 o enviïn un correu electrònic a l’adreça sindic@sindic.cat.
—
A partir de les queixes rebudes o per iniciativa pròpia, el Síndic emprèn les actuacions i les investigacions oportunes per detectar possibles lesions de drets i trobar-hi sortida.

En les seves resolucions, el Síndic fa les recomanacions i els advertiments que considera oportuns a les administracions per corregir una situació irregular.

També pot recomanar la introducció de canvis o modificacions legals en aquelles normes en què observi una vulneració dels drets de les persones.

El Síndic no imposa, no sanciona ni sentencia, però les seves resolucions són inapel•lables.

Des de l’oficina del Síndic indiquen que les seves resolucions són molt rigoroses perquè busquen que siguin indiscutibles. L’actuació del Síndic té força èxit ja que l’administració admet de forma total més del 80% de les resolucions que emet el Síndic i un 15% ho fa de manera parcial.

Només el 15% de les queixes estan relacionades amb consum i companyies de subministrament de serveis, ja que l’àmbit més habitual són queixes relacionades amb qüestions socials, com la dependència o la salut.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook

T'agrada:

M'agrada S'està carregant...

Arxivat a Bellaterra | Etiquetat Ajuntament Cerdanyola del Vallès, Bellaterra, Síndic de Greuges |

  • Juliol 2020
    dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
    « juny   ag. »
  • Pàgines

    • Comissió Veïnal Bellaterra Sant Cugat del Vallès
    • Consultar Censos INE Bellaterra des de 2011
    • Decret llei 244/2007 Generalitat de Catalunya
    • Entitat Municipal Descentralitzada de Bellaterra
    • Hàbits de consum dels veïns de Bellaterra
    • Informe Jurídic Annexió Bellaterra a Sant Cugat del Vallès
    • Telèfons d’interès de Bellaterra
  • contacta'ns

    • info@bellaterra.cat

Bloc a WordPress.com.

WPThemes.


Cancel·la

 
S'estan carregant els comentaris...
Comentari
    ×
    %d bloggers like this: