• Pàgina d'inici
  • Guia dels Comerços de Bellaterra
  • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
  • Junta veïnal EMD Bellaterra
  • Telèfons interès Bellaterra

BELLATERRA.CAT

Bellaterra (Vallès Occidental), des de l'any 2009, "Informació global sense ànim de lucre" FACTA NON VERBA X BELLATERRA

Feeds:
Entrades
Comentaris

POLÍTICA: Álvaro Hernández dimiteix com a president del PP de Cerdanyola i es dona de baixa del partit.

21 Setembre 2020 per FLPT

Álvaro Hernández dimiteix com a president del PP i es dona de baixa del partit.

A les últimes municipals per la presidència de l’EMD de Bellaterra, el PP va treure 49 vots

Álvaro Hernandez en blau |CEDIDA

Segons informa http://www.cerdanyola.info Álvaro Hernández ha presentat la seva dimissió com a president de l’agrupació del Partit Popular (PP) de Cerdanyola i s’ha donat de baixa com afiliat de la formació. Hernández estava cridat a ser el successor de Manuel Buenaño com a principal dirigent popular a la ciutat i al seu grup municipal.
—
El portaveu del grup municipal del PP a l’Ajuntament de Cerdanyola, Manuel Buenaño, ha anunciat aquesta dimissió que Álvaro Hernández hauria presentat al president provincial del PP, Óscar Ramírez, el passat dijous. Davant d’aquesta situació, fonts populars informen que la Junta Directiva provincial nomenarà una Junta Gestora en les pròximes setmanes, i mentrestant exercirà les funcions de President Francisco Corredisses, com a secretària general actuarà Anabel Plans i Manuel Buenaño actuarà com a portaveu del partit i també del grup municipal.

Es dona la circumstància que Álvaro Hernández va ocupar el segon lloc a la candidatura del PP a les passades eleccions municipals i s’esperava que substituïs a Buenaño al Consistori de la ciutat un cop es produeixi la seva renúncia al càrrec -Buenaño ja ha manifestat que no estarà tot el mandat com a regidor- i com a principal cara visible del PP a la ciutat. Aquesta dimissió deixa ara la incògnita sobre aquesta successió de Buenaño com a líder del PP a Cerdanyola.

Comparteix això:

  • Feu clic per compartir al Facebook (S'obre en una nova finestra) Facebook
  • Feu clic per compartir a X (S'obre en una nova finestra) X
M'agrada S'està carregant...

Arxivat a Bellaterra | Etiquetat politica, PP Cersanyola |

  • Setembre 2020
    dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930  
    « ag.   oct. »
  • Pàgines

    • Guia dels Comerços de Bellaterra
    • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
    • Junta veïnal EMD Bellaterra
    • Telèfons interès Bellaterra
  • contacta'ns

    • info@bellaterra.cat

Bloc a WordPress.com.

WPThemes.


  • Reblog
  • Subscriure's Subscrit
    • BELLATERRA.CAT
    • Uneix altres 31 subscriptors
    • Already have a WordPress.com account? Log in now.
    • BELLATERRA.CAT
    • Subscriure's Subscrit
    • Registre
    • Entra
    • Copy shortlink
    • Report this content
    • Visualitza l'entrada al Lector
    • Gestioneu les subscripcions
    • Collapse this bar
 

S'estan carregant els comentaris...
 

    %d