• Pàgina d'inici
  • Comissió Veïnal Bellaterra Sant Cugat del Vallès
  • Consultar Censos INE Bellaterra des de 2011
  • Decret llei 244/2007 Generalitat de Catalunya
  • Entitat Municipal Descentralitzada de Bellaterra
  • Hàbits de consum dels veïns de Bellaterra
  • Informe Jurídic Annexió Bellaterra a Sant Cugat del Vallès
  • Telèfons d’interès de Bellaterra

BELLATERRA.CAT

Diari de Bellaterra des de 2009

Feeds:
Entrades
Comentaris
« VIST A BELLATERRA: Nova tanca catalana a l’espai natural de Pere Quart
VIST A BELLATERRA: Les mascaretes contaninades no són flors ni fruites »

AMICS UAB: Una guia recull cinc-cents cursos de la UAB per a majors de 50 anys

24 Juliol 2020 per Viot

El programa Universitat a l’Abast de l’Escola de Postgrau de la UAB ha elaborat una guia de l’estudiant del pla formatiu Aprenent al Campus 2020-2021.

Aquest pla permet a persones majors de cinquanta anys cursar assignatures que provenen dels diferents graus impartits a la UAB.

Hi ha 498 assignatures de graus i mínors de diversos camps acadèmics. Vuitanta d’aquests cursos s’inclouran al pla per primer cop el proper curs i, entre les novetats, hi haurà assignatures dels graus d’Estudis Socioculturals de Gènere, Relacions Internacionals, Biotecnologia, Bioquímica, Biologia Ambiental, Genètica, Microbiologia, i Comptabilitat i Finances. El període de matriculació s’iniciarà de manera virtual el 23 de juliol, a les 10 h.

El pla formatiu Aprenent al Campus és una de les potes del programa Universitat a l’Abast de la UAB, que ha celebrat enguany el seu vintè aniversari i que també abasta les aules d’extensió universitària per a persones grans i el programa Aprenent a la teva Ciutat. Universitat a l’Abast obre així les portes de la UAB a tota la població, sense límits generacionals, socials ni geogràfics, i ofereix la possibilitat de seguir una formació continuada vinculada al concepte d’envelliment actiu.

Entre les activitats del programa per al proper curs, s’ha programat també el cicle Seminaris a l’Abast, que comprendrà vuit sessions mensuals de dues hores, independents entre sí, que es desenvoluparan a la Facultat de Filosofia i Lletres entre els mesos d’octubre i maig. Tractaran temes totalment diversos, des de la història de la revolució industrial a Catalunya a les tendències musicals actuals passant pels riscos dels microplàstics per a la salut, i es pot formalitzar la inscripció tant per a tot el cicle com per a sessions aïllades.

Més informació: Universitat a l’Abast o Sala de premsa UAB

Share this:

  • Twitter
  • Facebook

T'agrada:

M'agrada S'està carregant...

Arxivat a Bellaterra | Etiquetat Amics UAB |

  • Juliol 2020
    dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
    « juny   ag. »
  • Pàgines

    • Comissió Veïnal Bellaterra Sant Cugat del Vallès
    • Consultar Censos INE Bellaterra des de 2011
    • Decret llei 244/2007 Generalitat de Catalunya
    • Entitat Municipal Descentralitzada de Bellaterra
    • Hàbits de consum dels veïns de Bellaterra
    • Informe Jurídic Annexió Bellaterra a Sant Cugat del Vallès
    • Telèfons d’interès de Bellaterra
  • contacta'ns

    • info@bellaterra.cat

Bloc a WordPress.com.

WPThemes.


Cancel·la

 
S'estan carregant els comentaris...
Comentari
    ×
    %d bloggers like this: