• Pàgina d'inici
  • Guia dels Comerços de Bellaterra
  • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
  • Junta veïnal EMD Bellaterra
  • Telèfons interès Bellaterra

BELLATERRA.CAT

Bellaterra (Vallès Occidental), des de l'any 2009, "Informació global sense ànim de lucre" FACTA NON VERBA X BELLATERRA

Feeds:
Entrades
Comentaris

REUNIÓ TCB: “Enric Pallàs provoca fer la reunió privada al Club Bellaterra i no a l’EMD com els últims 4 anys”

17 gener 2020 per FLPT

L’EMD de Bellaterra no l’ha autoritzat perquè la TCB no está registrada com Associació d’Entitats

Reunió privada de la TCB a la sala petita de l’EMD|ARXIU BELLATERRA. CAT

Enric Pallas, coordinador des de l’any 2016 de la Taula Cívica de Bellaterra ha sol·licitat a l’EMD de Bellaterra (en nom de la TCB), la reserva d’una sala al Centre Cívic de Bellaterra per organitzar la propera reunió general del 6 de febrer. L’EMD de Bellaterra no l’ha autoritzat aquesta vegada deient que aquesta Taula Civica Bellaterra no existeix registrada a l’EMD a nivell administratiu i que quansevol entitat pot fer la reserva de l’espai sense cap problema, tal com l’ha fet sempre Enric Pallàs en nom de l’ANC Bellaterra, pero mai com la TCB. És per aquest motiu, que per no respectar les normes establertes que s’ha decidit organitzar la reunió privada al Club Bellaterra.

“Per tenir la sala gratuitament cal que una entitat registrada ho demani. Aixi ho regula l’ordenança de l’EMD de Bellaterra”

Just ara que Enric Pallàs deixarà el carrec de coordinador de la TCB no ha volgut seguir els tràmits anteriors que s’havien fet sense problema durant 4 anys. Cal recordar que la TCB no té president ni tresorer ni vocals.

Davant d’aquesta confusió, Bellaterra. Cat (Que com altres entitats sí está registrada a l’EMD, tal com Enric Pallàs va exigir per integrar-nos a la TCB), ha contactat amb l’EMD per saber quelcom més d’aquesta situació anormal, i ens han dit que l’opció correcta i legal és que la TCB s’hagués registrat oficialment com “Associació d’Entitats de Bellaterra”, però no s’ha fet des de l’any 2016. Al constituir-se con Associacio d’Entitats de Bellaterra tindria uns estatuts amb president, vocals, etc… i podrían gaudir amb total normalitat i gratuïtament de les sales de l’EMD de Bellaterra, com és normal a la pràctica amb quansevol entitat del nostre poble que ho demani. No s’enten perquè aquesta vegada no s’ha volgut gestionar amb normalitat i s’ha forçat fer-ho al Club Bellaterra.

“Crear una Entitat té una taxa de 25 euros i l’EMD facilita els impresos que un cop omplerts s’han de presentar a la Generalitat de Catalunya”.

En resum, aquesta última reunió de la TCB amb Enric Pallàs com coordinador no s’ha volgut gestionar sense cap problema, com a sempre s’havia fet, en nom de l’ANC, i és per això que s’ha provocat una situació anormal, provocant es faci en un espai privat com és el Club Bellaterra, i no a un espai públic com és el Centre Cívic de l’EMD.

Esperem que en el futur es facin correctament totes les gestions de la TCB, el pacient veïnat de Bellaterra s’ho mereix.

Pel vostre coneixement, a continuació publiquem les entitats que composen la Taula Cívica Bellaterra (TCB), creada l’any 2016.

Associació de Veïns de Terranova (Guillem Sallent)

Amics de Sant Pau del Riu Sec (Francina Carenas)

Coral Turó de Sant Pau (Santi Badia)

Grup Escolta Bellaterra (Aina Petri)

Teatre La Inestable de Bellaterra (Ricard Boixeda)

Associació Fòrum Bellaterra (Chus Cornellana)

Comissió Bellaterra És Sant Cugat (Miquel Vázquez)

Diari Digital Bellaterra.Cat (Francesc Pérez)

Esquerra Republicana de Catalunya (Quim Oltra)

Bellaterra per la Independència ANC (Enric Pallàs)

Club Bellaterra (Jordi Fau)

Unió de Veïns de Bellaterra (Josep Mª Riba)

Agrupació d’Electors Àlvar Roda (Àlvar Roda)

Associació de Veïns Turó de Sant Pau (Alba Fransí)

La Llar d’en Pitus (Queralt Martin)

Bellaterra Contra la Interpolar (Eugènia Vidal)

Associació afectats per antena església de B. (Lydia Magdaleno)

Escola el Til·ler (Isabel Barrachina)

Associació Bellaterra Comerç (Jordi Tardós)

Bellaterra Diari (Laia Tardós)

Convergents (Jordi Macarulla)

Associació Bellaterra BV-1414 (Jordi Bas)

Penya blaugrana (Oriol Capmany)

Comparteix això:

  • Feu clic per compartir al Facebook (S'obre en una nova finestra) Facebook
  • Feu clic per compartir a X (S'obre en una nova finestra) X
M'agrada S'està carregant...

Arxivat a Bellaterra | Etiquetat Bellaterra, Centre Cívic, Enric Pallàs, TCB |

  • gener 2020
    dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
    « des.   febr. »
  • Pàgines

    • Guia dels Comerços de Bellaterra
    • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
    • Junta veïnal EMD Bellaterra
    • Telèfons interès Bellaterra
  • contacta'ns

    • info@bellaterra.cat

Bloc a WordPress.com.

WPThemes.


  • Reblog
  • Subscriure's Subscrit
    • BELLATERRA.CAT
    • Uneix altres 31 subscriptors
    • Already have a WordPress.com account? Log in now.
    • BELLATERRA.CAT
    • Subscriure's Subscrit
    • Registre
    • Entra
    • Copy shortlink
    • Report this content
    • Visualitza l'entrada al Lector
    • Gestioneu les subscripcions
    • Collapse this bar
 

S'estan carregant els comentaris...
 

    %d