Tensi Torrecilla -vocal de la nostra EMD de Bellaterra-, justifica replantar properament el tronc amb arrels sanes del roure monumental caigut al Camí de la Font de la Bonaigua, amb el convenciment d’un brot futur.
“Segueix pendent la retirada del matalàs situat a molts pocs metres”

Tronc del roure caigut al Parc de la Bonaigua|BELLATERRA. CAT
En els darrers anys Bellaterra ha vist disminuït força el nombre d’arbres a l’espai urbà per les fortes tempestes i la tala generalitzada a diferents terrenys privats per la nova construcció de cases.
La normativa general no ajuda gaire a l’obligació de conservar arbres monumentals com roures o alzines, per molt que estiguin en terrenys privats, i és una llàstima que sovint les noves propietats no valorin construir salvant alguns arbres centenaris. El futur de l’espai verd del nostre poble de Bellaterra romandrà en mans dels nostres fills i nets.