• Pàgina d'inici

BELLATERRA.CAT

Bellaterra (Vallès Occidental), des de l'any 2009, "Informació global sense ànim de lucre" FACTA NON VERBA X BELLATERRA

Feeds:
Entrades
Comentaris

BELLATERRA SALUT: Multes de 750 euros per escopir als carrers de Vic en plena epidèmia de grip

2 febrer 2020 per FLPT

L’Ajuntament engega la campanya “A Vic, els escopits al mocador!” per evitar la transmissió de malalties

Imatge de la plaça de Vic (Josep Monter/Pixabay

L’Ajuntament de Vic recupera aquesta campanya davant l’episodi de grip.

L’objectiu, fomentar els bons hàbits i protegir la salut pública, sobretot la d’aquells col·lectius més vulnerables, com malalts crònics, nens o mascotes.

Segons la regidora de Salut Pública de Vic, Núria Vergés, escopir pot provocar malalties bucals com càries o periodontitis. A més a més, també és una via de transmissió d’altres malalties com la grip, el refredat o la tuberculosi.
Com que escopir al carrer no està mal vist en algunes cultures, l’ajuntament ha facilitat un díptic on explica en sis idiomes aquesta iniciativa i on deixa clar que escopir al carrer és una pràctica incívica.

Si algú escup a terra, serà avisat pels agents cívics, però, tal com s’inclou a l’ordenança municipal, hi pot haver multes de fins a 750 euros.

Comparteix això:

  • Comparteix al Facebook (S'obre en una nova finestra) Facebook
  • Share on X (S'obre en una nova finestra) X
M'agrada S'està carregant...

Arxivat a Bellaterra | Etiquetat Salut, Vic |

  • febrer 2020
    dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    242526272829  
    « gen.   març »
  • contacta'ns

    • info@bellaterra.cat

Bloc a WordPress.com.

WPThemes.


  • Reblog
  • Subscriure's Subscrit
    BELLATERRA.CAT
    Uneix altres 30 subscriptors

    Have a WordPress.com account? Log in now.

  • BELLATERRA.CAT
    Copy shortlinkVisualitza l'entrada al Lector
    Gestioneu les subscripcionsRegistreEntra
    Report this content
    Collapse this bar
S'estan carregant els comentaris...
%d