• Pàgina d'inici
  • Guia dels Comerços de Bellaterra
  • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
  • Junta veïnal EMD Bellaterra
  • Telèfons interès Bellaterra

BELLATERRA.CAT

Bellaterra (Vallès Occidental), des de l'any 2009, "Informació global sense ànim de lucre" FACTA NON VERBA X BELLATERRA

Feeds:
Entrades
Comentaris

TOT SANT CUGAT: “Més de 64 milions de viatges a la línia Vallès-Barcelona dels FGC el 2018”

10 gener 2019 per FLPT

L’índex de puntualitat al servei de Ferrocarrils de Generalitat a les línies de Barcelona-Vallès és del 99,49%

Estació de Sant Cugat dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya/CEDIDA

La línia Barcelona-Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya ha superat els 64 milions de viatges durant el 2018. Aquesta xifra suposa un increment del 3,3% respecte l’any 2017 i és un nou rècord d’usuaris de les línies de FGC.

Entre els factors de creixement hi ha els perllongaments de Terrassa, el 2015, i de Sabadell, el 2017, que han suposat un increment important del passatge a les línies S1 i S2. Sant Cugat compta amb set estacions a la línia vallesana dels ferrocarrils. Això també ha comportat algunes incidències, com aglomeracions en els trens en hores puntes que alguns usuaris denuncien sovint. Aquest fet es preveu solucionar amb l’adquisició de nous trens, que es posaran en marxa a partir d’aquest 2019.

Puntuals

L’índex de puntualitat a la línia Vallès-Barcelona ha millorat respecte l’any anterior. Si bé ja fa anys que es manté per sobre del 99% a totes les línies, enguany ha passat del 99,44% al 99,49% a les Línies Metropolitanes.

Finalment, l’Índex de Control de Qualitat (ICQ), que mesura objectivament el servei realitzat i quantifica la desviació a partir de les incidències i viatgers afectats respecte el servei teòric, també ha augmentat respecte l’any 2017. A les línies del Vallès ha passat d’un 98,39% a un 98,62%.

http://www.totsantcugat.cat

Comparteix això:

  • Feu clic per compartir al Facebook (S'obre en una nova finestra) Facebook
  • Feu clic per compartir a X (S'obre en una nova finestra) X
M'agrada S'està carregant...

Arxivat a Bellaterra | Etiquetat Bellaterra, Estació FGC, sant cugat |

  • gener 2019
    dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
    « des.   febr. »
  • Pàgines

    • Guia dels Comerços de Bellaterra
    • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
    • Junta veïnal EMD Bellaterra
    • Telèfons interès Bellaterra
  • contacta'ns

    • info@bellaterra.cat

Bloc a WordPress.com.

WPThemes.


  • Reblog
  • Subscriure's Subscrit
    • BELLATERRA.CAT
    • Uneix altres 31 subscriptors
    • Already have a WordPress.com account? Log in now.
    • BELLATERRA.CAT
    • Subscriure's Subscrit
    • Registre
    • Entra
    • Copy shortlink
    • Report this content
    • Visualitza l'entrada al Lector
    • Gestioneu les subscripcions
    • Collapse this bar
 

S'estan carregant els comentaris...
 

    %d