• Pàgina d'inici
  • Guia dels Comerços de Bellaterra
  • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
  • Junta veïnal EMD Bellaterra
  • Telèfons interès Bellaterra

BELLATERRA.CAT

Bellaterra (Vallès Occidental), des de l'any 2009, "Informació global sense ànim de lucre" FACTA NON VERBA X BELLATERRA

Feeds:
Entrades
Comentaris

ÚLTIMA HORA: “La Diputació accepta cedir la carretera BV1414 però l’Ajuntament de Cerdanyola s’hi oposa”.

1 Juny 2018 per FLPT

FACTE NON VERBA & PLUS……

La Diputació de Barcelona accepta cedir la carretera BV-1414 a Bellaterra però l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès s’hi oposa.

Cada matí i tarda, més de 8.000 cotxes creuen el centre de Bellaterra per evitar pasar per l’AP7 i la B30.

Que fem al costat d’aquesta administració situada a 5 km. de Bellaterra i tant negativa als interesos dels nostres veïns?

Llàstima que la bellaterrenca Laura Bonseny, regidora de la CUP i Compromís per Cerdanyola a l’Ajuntament de Cerdanyola, no estigui al costat de les necessitats del poble de Bellaterra. Com poden ser tant negatius quan governen Cerdanyola amb una minoria de 5 regidors, quan el total és de 25? Esperem moments més positius per casa nostra.

Comparteix això:

  • Comparteix al Facebook (S'obre en una nova finestra) Facebook
  • Share on X (S'obre en una nova finestra) X
M'agrada S'està carregant...

Arxivat a Bellaterra | Etiquetat Bellaterra, BV1414, Carreterra, Cerdanyola, Diputació Barcelona, EMD Bellaterra, Laura Bonseny, Ramon Andreu |

  • Juny 2018
    dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  
    « maig   jul. »
  • Pàgines

    • Guia dels Comerços de Bellaterra
    • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
    • Junta veïnal EMD Bellaterra
    • Telèfons interès Bellaterra
  • contacta'ns

    • info@bellaterra.cat

Bloc a WordPress.com.

WPThemes.


  • Reblog
  • Subscriure's Subscrit
    • BELLATERRA.CAT
    • Uneix altres 31 subscriptors
    • Already have a WordPress.com account? Log in now.
    • BELLATERRA.CAT
    • Subscriure's Subscrit
    • Registre
    • Entra
    • Copy shortlink
    • Report this content
    • Visualitza l'entrada al Lector
    • Gestioneu les subscripcions
    • Collapse this bar
%d