• Pàgina d'inici
  • Guia dels Comerços de Bellaterra
  • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
  • Telèfons interès Bellaterra

BELLATERRA.CAT

Des de Bellaterra 2009, informació global sense ànim de lucre. Facta Non Verba X Bellaterra (Vallès Occidental)

Feeds:
Entrades
Comentaris
« POLÍTICA I TRANSPARÈNCIA: Les administracions públiques adjudiquen 2.893 contractes al límit del concurs públic
BELLATERRA CULTURA “Les hores greus. Dietari de Canonges” a la Llibreria Paper’s »

POLÍTICA: Adéu al projecte fum d’una Plaça del Pi peatonalitzada‼️

21 Abril 2021 per Viot

“A un polític no li demanis mai què farà, sinó com ho farà. Per guanyar eleccions, per salvar partits, per tapar vergonyes, alguns han de vendre fum, però no necessàriament ens l’hem d’empassar, encara que el fum que ens venguin faci tan bona olor i sembli que ens curi de tot”

Vista aèrea del projecte de desviament de la BV-1414 per darrera del Club Bellaterra

A l’últim Ple de Bellaterra (Junta del Veïnat) es va anunciar que el projecte de l’EMD de peatonalització de la Plaça del Pi romandrà suspès, el que demostra el politiqueo i marejar la perdiu per guanyar eleccions.

La Generalitat de Catalunya va proposar dues subvencions, una per activar el trànsit pel carrer Lluís de Ábalo i per la Plaça del Pi. La subvenció per la desviació suposaria un 80% d’un cost de 160.000 euros, disponible a partir del 2024. En canvi, la subvenció per remodelar la plaça només suposaria un 20% d’un cost de 270.000 euros i amb un termini que caducaria entre l’any 2020-2021.

Projecte de l’EMD de Bellaterra per peatonalitzar la Plaça del Pi

Les dates estipulades impossibiliten la realització de les obres, ja que per fer la remodelació de la plaça primer s’hauria de fer la desviació del trànsit i posteriorment la peatonalització de la Plaça de Pi i no a l’inrevés, tal com ho estipulen els terminis de les subvencions:

Projecte de l’EMD de Bellaterra per desviar la carretera BV-1414 pel carrer Lluís d”Àbalo

“Es fa impossible poder disposar de la subvenció per la reforma de la Plaça del Pi” és el que ha comentat en Ramon Andreu (GXB), president de l’EMD, qui va contactar amb la Generalitat de Catalunya per canviar l’ordre projectat, però s’ha rebutjar. L’EMD va renunciar a la subvenció pública per  remodelar la Plaça del Pi, però es manté la subvenció per desviar el trànsit pel darrera del Club Bellaterra.

Font: EMD Bellaterra,Ada Castells,

Share this:

  • Twitter
  • Facebook

T'agrada:

M'agrada S'està carregant...

Arxivat a Bellaterra | Etiquetat Adéu projecte EMD Bellaterra, peatonalitzar Plaça del Pi, politica |

  • Abril 2021
    dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  
    « març   maig »
  • Pàgines

    • Guia dels Comerços de Bellaterra
    • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
    • Telèfons interès Bellaterra
  • contacta'ns

    • info@bellaterra.cat

Bloc a WordPress.com.

WPThemes.


  • Segueix S'està seguint
    • BELLATERRA.CAT
    • Join 26 other followers
    • Already have a WordPress.com account? Log in now.
    • BELLATERRA.CAT
    • Personalitza
    • Segueix S'està seguint
    • Registre
    • Entra
    • Copy shortlink
    • Report this content
    • Visualitza l'entrada al Lector
    • Manage subscriptions
    • Collapse this bar
 

S'estan carregant els comentaris...
 

    %d bloggers like this: