• Pàgina d'inici
  • Comissió Veïnal Bellaterra Sant Cugat del Vallès
  • Consultar Censos INE Bellaterra des de 2011
  • Decret llei 244/2007 Generalitat de Catalunya
  • Entitat Municipal Descentralitzada de Bellaterra
  • Hàbits de consum dels veïns de Bellaterra
  • Informe Jurídic Annexió Bellaterra a Sant Cugat del Vallès
  • Telèfons d’interès de Bellaterra

BELLATERRA.CAT

Des de 2009 Diari Independent de Bellaterra Sense ànim de lucre

Feeds:
Entrades
Comentaris
« VIST A BELLATERRA: Reparació vorera Abat Oliba/Can Doménech
VIST A BELLATERRA: Les millors postes de sol del món són a Bellaterra »

PARC ALBA: La Llave de Oro paga 15 milions a Sareb per una gran parcel·la a Cerdanyola

24 Desembre 2020 per Viot

La Societat de Gestió d’Actius Procedents de la Reestructuració Bancària (Sareb) ha venut 54.500 metres quadrats de sòl residencial i terciari a Cerdanyola de Vallès (Barcelona) a el grup promotor La Clau d’Or per 15 milions d’euros.

L’operació, gestionada per Altamira Asset Management, inclou set parcel·les entre Cerdanyola i Sant Cugat de Vallès, on s’estima que es podran construir gairebé 400 habitatges plurifamiliars, a més de destinar uns 10.000 metres quadrats a logístiques i terciari, segons ha informat la Sareb.

Les parcel·les es troben dins de l’anomenat Centre Direccional de Cerdanyola de Vallès, que forma una gran superfície de 340 hectàrees d’orografia plana entre l’AP-7 i el Parc Natural de Collserola.

L’operació suposa, a més, tancar una compravenda en un àmbit que requereix d’una ordenació urbanística per completar i finalitzar el desenvolupament de la zona.

Segons el projecte establert, la transformació de terra es preveu en un termini mínim de set anys, segons el pla d’etapes previst en el pla director urbanístic.

L’operació, destaca Sareb, representa “una mostra de confiança” en l’actual context de crisi, ja que suposa un projecte inversor de mig termini en una de les escasses zones de sòl urbà disponibles a l’àrea metropolitana de Barcelona.

Per a Antoni Guàrdia, director territorial d’Altamira a Catalunya i Balears, aquesta operació, “tant pel seu alt import com per la seva tipologia, ens indica que la pandèmia en si ha generat una crisi més conjuntural que estructural” i que, això sí, ha dilatat les decisions de compra, sotmetent-les a un major estudi de viabilitat. Font: EFE

Share this:

  • Twitter
  • Facebook

T'agrada:

M'agrada S'està carregant...

Arxivat a Bellaterra |

  • Desembre 2020
    dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
    « nov.   gen. »
  • Pàgines

    • Comissió Veïnal Bellaterra Sant Cugat del Vallès
    • Consultar Censos INE Bellaterra des de 2011
    • Decret llei 244/2007 Generalitat de Catalunya
    • Entitat Municipal Descentralitzada de Bellaterra
    • Hàbits de consum dels veïns de Bellaterra
    • Informe Jurídic Annexió Bellaterra a Sant Cugat del Vallès
    • Telèfons d’interès de Bellaterra
  • contacta'ns

    • info@bellaterra.cat

Bloc a WordPress.com.

WPThemes.


Cancel·la

 
S'estan carregant els comentaris...
Comentari
    ×
    <span>%d</span> bloggers like this: