• Pàgina d'inici
  • Guia dels Comerços de Bellaterra
  • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
  • Telèfons interès Bellaterra

BELLATERRA.CAT

Des de Bellaterra 2009, informació global sense ànim de lucre. Facta Non Verba X Bellaterra (Vallès Occidental)

Feeds:
Entrades
Comentaris
« BELLATERRA SERVEIS: Contactar amb l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès i l’Oficina Atenció Ciutadana (OAC)
ECONOMIA DE BUTXACA: A partir d’avui “Impost sobre les emissions de diòxid de carboni dels vehicles de tracció mecànica” »

LA BELLATERRA DEIXADA: És legal que la comesa pública d’Endesa passi soterrada pel mig d’un terreny privat de Bellaterra on estàn construïnt una casa?

15 Setembre 2021 per Viot

L’EMD no pot fer cap gestió perquè s’actualitzin les obsoletes caixes públiques de distribució d’Endesa i actuar sobre els greus problemes que tenim a l’espai públic?

Comesa elèctrica d’Endesa soterrada pel mig d’un terreny privat de Bellaterra|BELLATERRA.CAT

Bellaterra.Cat ha descobert amb gran sorpresa que la comesa elèctrica d’Endesa que subministra energia a una part de Bellaterra (que el 22 de juliol de 2021 va deixar durant 25 hores sense subministrament elèctric a una bona part de cases, i provocant reparacions a nombrosos aparells elèctrics per valor de milers d’euros), passi soterrada pel mig d’un terreny privat, que surt de l’obsoleta caixa de distribució que Endesa té al mur de la part baixa del terreny privat del Carrer Pintor Opisso, i que puja fins a la vorera del Carrer Abat Oliva, la qual ppart alta de la propietat de el terreny.

Endesa de soterrada la comesa pública a través d’aquest terreny privat (entre Pintor Opisso fins a Abat Oliba)|FOTO: BELLATERRA.CAT

Bellaterra.Cat ha connectat amb Cerdanyola i els promotors d’aquesta construcció privada per si ens poden aclarir si amb la concessió del permís de construcció, l’Ajuntament de Cerdanyola els hi han notificat sobre aquesta comesa elèctrica pública que Endesa té soterrada pel mig del seu terreny privat, i si a causa aquest descobriment i greu accident, han hagut de paralitzar l’obra de la casa. Fins a hores d’ara no hem rebut cap resposta.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook

T'agrada:

M'agrada S'està carregant...

Arxivat a Bellaterra | Etiquetat Comesa d'Endesa pel mig d'un terreny privat de Bellaterra, La Bellaterra deixada |

  • Setembre 2021
    dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930  
    « ag.   oct. »
  • Pàgines

    • Guia dels Comerços de Bellaterra
    • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
    • Telèfons interès Bellaterra
  • contacta'ns

    • info@bellaterra.cat

Bloc a WordPress.com.

WPThemes.


  • Segueix S'està seguint
    • BELLATERRA.CAT
    • Join 27 other followers
    • Already have a WordPress.com account? Log in now.
    • BELLATERRA.CAT
    • Personalitza
    • Segueix S'està seguint
    • Registre
    • Entra
    • Copy shortlink
    • Report this content
    • Visualitza l'entrada al Lector
    • Manage subscriptions
    • Collapse this bar
 

S'estan carregant els comentaris...
 

    A %d bloguers els agrada això: