• Pàgina d'inici
  • Guia dels Comerços de Bellaterra
  • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
  • Telèfons interès Bellaterra

BELLATERRA.CAT

Des de Bellaterra 2009, informació global sense ànim de lucre. Facta Non Verba X Bellaterra (Vallès Occidental)

Feeds:
Entrades
Comentaris
« ÚLTIMA HORA BELLATERRA: Cerdanyola retira el fanal tombat a la Plaça Mare de Déu de Montserrat
PLE DE BELLATERRA: ERC i Convergents presenten units 8 mocions reclamant la transparència de l’EMD »

HORTS DE BELLATERRA: Planters km0 de la Cooperativa Agrària del Vallès (Sabadell) FOTOS: BELLATERRA. CAT

14 Abril 2021 per Viot

🌱 Abril és temps de plantar al vostre hort de Bellaterra tot allò que estimeu per gaudir-lo aquest estiu. 🍅 No hi ha res més saludable que consumir els productes de proximitat del vostre km0.
La Cooperativa Agrària del Vallès són més de 300 agricultors professionals que creien en el futur dels productes agroalimentaris de qualitat i proximitat.
Produeixen, elaboren i comercialitza aliments dels dels seus propis camps perquè arribin al km0 de casa vostra, de manera artesanal i natural.
Han recuperat varietats locals com la mongeta del ganxet i el cigró menut, llegums de gran qualitat i prestigi gastronòmic.
Bona part dels llegums són ecològics, amb tècniques de producció respectuoses amb el medi ambient, el territori i amb les persones. AGROBOTIGA DE SABADELL Carrer de Cuba, 9 (08205 Sabadell) ☎️ 93 727 00 70 Dilluns a divendres: 8:30-13:30 i de 16:00 a 19:00 hores Dissabtes: 8:30- 13:30 info@agrariavalles.coop http://www.agrariavalles.coop

Share this:

  • Twitter
  • Facebook

T'agrada:

M'agrada S'està carregant...

Arxivat a Bellaterra | Etiquetat Cooperativa Agrària del Vallès, Horts de Bellaterra |

  • Abril 2021
    dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  
    « març   maig »
  • Pàgines

    • Guia dels Comerços de Bellaterra
    • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
    • Telèfons interès Bellaterra
  • contacta'ns

    • info@bellaterra.cat

Bloc a WordPress.com.

WPThemes.


  • Segueix S'està seguint
    • BELLATERRA.CAT
    • Join 26 other followers
    • Already have a WordPress.com account? Log in now.
    • BELLATERRA.CAT
    • Personalitza
    • Segueix S'està seguint
    • Registre
    • Entra
    • Copy shortlink
    • Report this content
    • Visualitza l'entrada al Lector
    • Manage subscriptions
    • Collapse this bar
 

S'estan carregant els comentaris...
 

    %d bloggers like this: