• Pàgina d'inici
  • Comissió Veïnal Bellaterra Sant Cugat del Vallès
  • Consultar Censos INE Bellaterra des de 2011
  • Decret llei 244/2007 Generalitat de Catalunya
  • Entitat Municipal Descentralitzada de Bellaterra
  • Hàbits de consum dels veïns de Bellaterra
  • Informe Jurídic Annexió Bellaterra a Sant Cugat del Vallès
  • Telèfons d’interès de Bellaterra

BELLATERRA.CAT

Diari de Bellaterra des de 2009

Feeds:
Entrades
Comentaris
« BELLATERRA CULTURA: L’Escolania de Montserrat, entre els 10 millors cors del món, segons la BBC
PAÏSOS CATALANS: El mapa de referència de Joan Ballester i Canals »

BELLATERRA SOLIDÀRIA: Exhaurit el disc de La Marató a la Llibreria Paper’s de Bellaterra

30 Novembre 2020 per Viot

Llibreria Paper’s de Bellaterra va exhaurir ràpidament ahir diumenge la venda de 200 CD de la Marató que li havien arribat, però el mateix dia li van encarregar 25 més. Segons ens ha comentat Victor aquest matí, está segur que com anys anteriors el veïnat li farà moltes més comandes.

Segons TV3 ha estat el disc més venut al món en 1 dia, i on es canta en català. Tot el recaptat per la venda anirà destinat per lluitar contra la Covid-19.

Les 19 cançons que inclou el disc de La Marató 2020 són un reflex del paper que té i ha tingut la música durant la pandèmia i el confinament: protagonista del dia a dia i refugi d’emocions i de vivències. Amb un rècord de participació de 54 artistes -24 dels quals interpreten la cançó col·lectiva “Serem més forts”, que protagonitza l’espot- aquesta edició del disc s’ha elaborat i produït amb enregistraments telemàtics i estudis aïllats, seguint les directrius i els protocols marcats per les autoritats sanitàries.

En format físic, el disc es va vendre a 10 euros amb 9 diaris generalistes d’àmbit català: La Vanguardia, El Periódico de Catalunya, El Punt Avui, Ara, Diari de Tarragona, Diari de Girona, Regió 7, Segre i La Mañana. A més dels esportius Sport, Mundo Deportivo i L’Esportiu, i la revista Enderrock.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook

T'agrada:

M'agrada S'està carregant...

Arxivat a Bellaterra |

  • Novembre 2020
    dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30  
    « oct.   des. »
  • Pàgines

    • Comissió Veïnal Bellaterra Sant Cugat del Vallès
    • Consultar Censos INE Bellaterra des de 2011
    • Decret llei 244/2007 Generalitat de Catalunya
    • Entitat Municipal Descentralitzada de Bellaterra
    • Hàbits de consum dels veïns de Bellaterra
    • Informe Jurídic Annexió Bellaterra a Sant Cugat del Vallès
    • Telèfons d’interès de Bellaterra
  • contacta'ns

    • info@bellaterra.cat

Bloc a WordPress.com.

WPThemes.


Cancel·la
%d bloggers like this: