• Pàgina d'inici
  • Comissió Veïnal Bellaterra Sant Cugat del Vallès
  • Consultar Censos INE Bellaterra des de 2011
  • Decret llei 244/2007 Generalitat de Catalunya
  • Entitat Municipal Descentralitzada de Bellaterra
  • Hàbits de consum dels veïns de Bellaterra
  • Informe Jurídic Annexió Bellaterra a Sant Cugat del Vallès
  • Telèfons d’interès de Bellaterra

BELLATERRA.CAT

Diari de Bellaterra des de 2009

Feeds:
Entrades
Comentaris
« BELLATERRA SOLIDÀRIA DAVANT LA POBRESA: Avui dilluns comença el Gran Recapte d’Aliments, més necessari que mai per la pandèmia
AJUDEM AL COMERÇ DE BELLATERRA‼️ Menú Formula Diària del Cafè del Turó de Sant Pau »

BELLATERRA SOLIDÀRIA AMB ELS INFANTS: 13ª recollida de joguines des del Turó de Sant Pau de Bellaterra

16 Novembre 2020 per Viot

CAP INFANT SENSE JOGUINA: Per 13è any, Els Pastorets del Turó de Sant Pau de Bellaterra i la Creu Roja recolliran joguines noves per entregar als infants necesitats.

“Per la pandèmia, aquest any no es celebrarà Els Pastorets ni el Concert de Nadal a càrrec de la coral del Turó de Sant Pau de Bellaterra”

Les mil famílies de Bellaterra poden fer realitat el somni de tants infants necesitats del pais. Fins el dia 3 de gener poden fer entrega de la seva joguina nova (sense envolicar, per supervisar edat per entregar), al Centre Cívic del Turó de Sant Pau (previa trucada a Puri ☎️ 659480909 o Eli ☎️ 603872106)

30 joves d’Els Pastorets del Turó de Sant Pau de Bellaterra|BELLATERRA. CAT

La Creu Roja s’activa per portar joguines a 25.000 infants

Les dificultats logístiques per fer la recollida arran de la pandèmia es compensen amb donatius i compres virtuals

El coronavirus fa inviable la recollida física d’aliments a gran escala que representa el gran recapte i complica també la campanya de joguines que des de fa 28 anys organitza la Creu Roja Joventut per repartir entre els infants més vulnerables per les festes nadalenques. L’organització humanitària s’ha activat a tot el territori, mobilitzant 1.500 joves voluntaris, perquè facin la recollida des de les 83 assemblees locals. L’entitat vol arribar a més de 25.000 infants de 400 municipis de tot Catalunya, en una edició marcada per la pandèmia, que ha empitjorat les situacions de vulnerabilitat de moltes famílies. Amb les restriccions sanitàries, es dificulta la logística per repartir les joguines noves, que no poden ser ni bèl·liques ni sexistes, i per això es reforcen les compres i els donatius virtuals.

Voluntaris de la Creu Roja en les darreres edicions fent la classificació de joguines J. RAMOS.

La campanya, que s’ha iniciat sota el lema “Els seus drets en el joc”, s’allargarà fins al 4 de gener. A través de http://www.lajoguinaeducativa.org es poden consultar els punts on fer donacions físiques o col·laborar.

A més de sol·licitar la implicació de la ciutadania, la Creu Roja demana la col·laboració d’empreses, comerços i entitats que poden donar joguines, fer aportacions econòmiques o cedir espais per ampliar els punts de la recollida. La campanya incideix un any més a reivindicar el dret dels infants a jugar i el valor educatiu que té el joc. En el darrer informe, l’entitat indica que 5 de cada 10 infants atesos no es podien permetre joguines a l’aire lliure, com ara una bicicleta o un patinet.

“Cap infant sense joguina” amb Els Pastorets del Turó de Sant Pau de Bellaterra

Els infants i joves que van participar a “Els Pastorets” el 21 de desembre de 2019 al Centre Cívic del Turó de Sant Pau, van aportar solidariament unes 80 joguines noves per la campanya de recollida de joguines “Cap infant sense joguina”, i el dia 23 de desembre ho van entregar als organitzadors a través de la Creu Roja.

Des que es va posar en marxa el 1967, l’objectiu de la campanya “Cap infant sense joguina” ha estat ajudar els infants sense recursos a tenir alguna joguina pel dia de Reis.

Des de Bellaterra. Cat agraïm a totes famílies que des del barri del Turó de Sant Pau de Bellaterra fan possible no solament per la seva actuació a Els Pastorets, sinó que a la vegada aprofiten el moment del festiu nadalenc per pensar i aportar solidaritat als infant més necesitats.

Font: Associació Veïns Turó de Sant Pau. El Punt Avui. E. Ferran

Share this:

  • Twitter
  • Facebook

T'agrada:

M'agrada S'està carregant...

Arxivat a Bellaterra |

  • Novembre 2020
    dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30  
    « oct.   des. »
  • Pàgines

    • Comissió Veïnal Bellaterra Sant Cugat del Vallès
    • Consultar Censos INE Bellaterra des de 2011
    • Decret llei 244/2007 Generalitat de Catalunya
    • Entitat Municipal Descentralitzada de Bellaterra
    • Hàbits de consum dels veïns de Bellaterra
    • Informe Jurídic Annexió Bellaterra a Sant Cugat del Vallès
    • Telèfons d’interès de Bellaterra
  • contacta'ns

    • info@bellaterra.cat

Bloc a WordPress.com.

WPThemes.


Cancel·la

 
S'estan carregant els comentaris...
Comentari
    ×
    %d bloggers like this: