Feeds:
Entrades
Comentaris

Archive for 22/07/2025

Bellaterra, 21 de juliol de 2015

Ara mateix no tancarà Correus UAB, però sí ho farà si no ajuden i aportem el nostre gra de sorra des de Bellaterra!

Que hauríem de fer el veïnat de Bellaterraer per evitar el tancament de l’oficina de Correus UAB?

1:  Entre totes i tots hem d’ajudar perquè sigui més productiva aquesta oficina amb més de 40 anys d’existència i el bon servei que ens aporten les seves 9 persones.

2: Hem d’anar a l’oficina per enviar i recollir qualsevol paquet.

3: Comprar habitualment les loteries solidàries de Creu Roja i ONCE.
Recordem sempre el servei professional que rebem i facilitar d’aparcament curt.

Evitem els desplaçaments fins l’oficina de Correus Cerdanyola!

FACTA NON VERBA X BELLATERRA

OFICINA CORREUS UAB

Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), Plaça Cívica, 08193 Barcelona

☎️ 935 80 10 38

Read Full Post »

Bellaterra, 21 de juliol de 2025

Sorprèn  que el ple d’ahir no s’hagi comunicat al veïnat de Bellaterra a través del canal oficial EMD Informa o Bellaterra TV”

Guillem Nadal, portaveu de GXB denunciant el pagament de 25.000€ ‘sense licitació’ a Bellaterra Diari (Bellaterra Comerç, S.L.) 📷 Canal Youtube EMD Informa

– Destaca la notícia aportada per GxB: Els actuals gestors de l’EMD de Bellaterra varen pagar l’any 2024, “Sense licitació”, 25.000€ a Bellaterra Diari (Bellaterra Comerc S.L.)

– De les més de 500 factures que l’EMD va pagar el 2024, 30 corresponen al pagament a Bellaterra Diari (Bellaterra Comerç, S.L,

– Tothom està d’acord que es denunciarà oficialment a les autoritats administratives de Catalunya i el Tribunal de Comptes.

Sorprent que el ple d’ahir no s’hagi comunicat al veïnat de Bellaterra a través del canal oficial EMD Informa!

Al vídeo oficial de l’EMD es pot veure al minut 1:50, la denúncia de GXB sobre els pagaments del 2024 “Sense licitació” 👇

Font : Canal oficial Youtube EMD Informa, Bellaterra Comerç, S.L., Ple Junta Veïnal EMD de Bellaterra

Read Full Post »