“Renuncien el 50% dels vocals del partit polític Bellaterra Endavant que gestionen l’EMD de Bellaterra”
Jordi Macarulla Bombardó, president i creador del partit polític Bellaterra Endavant, va ser nomenat vocal de l’EMD el 17 de juny de 2023, i gestiona la mobilitat de Bellaterra.

Bellaterra, 19 de març de 2025
LLUÍS TORRES|Sorprèn i molt que Josep Maria Riba, president de l’EMD de Bellaterra, anunciés a l’últim ple de la junta veïnal de Bellaterra, les renuncies de 3 dels seus vocals: Jordi Macarulla, Lorena de la Peña i Gemma Moliner, tot i que no se sap amb precisió els motius, ja que la transmissió feta a través del canal oficial EMD INFORMA de Youtube, va ser fracàs per manca de son i no s’entenia gairebé res. Assistents presencials al ple han comentat que Riba va fer una despedida i aplaçava als tres vocals, Lorena, Gemma i Macarulla, donessin explicacions sobre les seves renúncies al proper ple extraordinari del 8 d’abril de 2025.

Abans d’entrar formar part com vocal de l’EMD, durant 8 anys formà part del Ple de la Junta Veïnal de Bellaterra, primer com a Convergència, passant al PDeCAT, després com a cap de llista per Convergents (el partit de Germà Gordó) i sempre com a oposició del partit Gent per Bellaterra, presidit per Ramon Andreu.
Jordi Macarulla, president del partit polític Bellaterra Endavant, ha estat vocal de l’EMD de l’oposició en dues legislatures, va ser President de la Unió de Veïns en els anys que es va plantejar la segregació de Cerdanyola per ser municipi propi i coneix molt bé Bellaterra i la manera de funcionar actual de l’EMD. El seu perfil professional ha estat el de gestor d’empresa multinacional.