• Pàgina d'inici
  • Guia dels Comerços de Bellaterra
  • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
  • Junta veïnal EMD Bellaterra
  • Telèfons interès Bellaterra

BELLATERRA.CAT

Bellaterra (Vallès Occidental), des de l'any 2009, "Informació global sense ànim de lucre" FACTA NON VERBA X BELLATERRA

Feeds:
Entrades
Comentaris

AGENDA BELLATERRA|II Festa de la primavera i el bosc, Bellaterra el 17 i 18 de maig

11 Mai 2024 per FLPT

Arriba a Bellaterra un cap de setmana carregat d’activitats immerses en la natura amb la celebració de la segona edició de la Festa de la Primavera i el Bosc, organitzada per l’Entitat Municipal Descentralitzada (EMD) de Bellaterra, juntament amb la Unió de Veïns de Bellaterra, que tindrà lloc els dies 17 i 18 de maig.

L’inici d’aquesta celebració, coincideix amb la inauguració del refugi climàtic Víctor Català (Caterina Albert) a la cruïlla dels carrers Pere Quart i Garreta, descrit com “un espai a Bellaterra on la natura i l’ésser humà, dos protagonistes de la seva obra literària, troben un lloc tranquil per existir en harmonia”.

Bellaterra, un lloc on la natura i el bosc són valors fonamentals, aprofita aquesta oportunitat per celebrar aquesta festa que ressalta la importància de preservar i gaudir del seu entorn natural.

L’agenda d’activitats comença amb l’acte inaugural a les 17:30 hores. Seguidament, els assistents podran gaudir d’un taller de cant conduït per Jordi Boltes. A les 18:30 hores, se celebrarà un concurs de muffins evaluat per un jurat popular, on es lliuraran premis pels guanyadors. Els resultats s’anunciaran el dissabte a les 16:00 h. I, per acabar, a les 18:40 hores, hi haurà un concert dels petits violinistes d’El Musical, dirigit per Montse Ciurans.

Dissabte 18: concerts, tallers i dinar popular

El dissabte 18 serà el dia principal de la celebració de la Festa de la primavera i el bosc. El Parc de la Font de la Bonaigua serà l’escenari d’una jornada plena de concerts, tallers i altres activitats. La sessió d’activitats començarà a les 10 h del matí amb una classe de ioga al bosc, conduïda per Mar Baena. Seguidament, a les 10:30 h, hi haurà  d’un taller de música i natura en família dirigida als més petits, d’1 a 4 anys, a càrrec de Gemma Baños. A les 11:30 h, els nens i nenes de 4 a 8 anys, tindran l’oportunitat de participar en uns tallers de primavera, aprenent a fer trenes i gerros florals.

A les 12 h, el vermut marcarà un descans abans de rependre les activitats. A més, com a gest d’agraïment i benvinguda per a les noves famílies de Bellaterra arribades en l’últim any, se’ls brindarà una consumició gratuïta durant l’hora del vermut, per fomentar la integració de Bellaterra.

A les 12:30 h, els amants de la percussió podran unir-se al taller amb Santi Serratosa, obert a totes les edats. A les 13:15 h, l’escenari cobrarà vida amb el concert de Bandes Ramon Fuster. Seguidament, es clourà la sessió matinal amb un dinar popular de 14 h a 16 h, organitzat pel restaurant Ebano.

A la tarda, la celebració continuarà amb un bingo musical seguit d’un taller de disfresses, organitzat per La Inestable, de 16:30 h a 17:30 h. I per culminar aquesta jornada plena de ritme i alegria, a les 18:00 h, la banda de karaoke prendrà el relleu, oferint a tots la possibilitat de brillar sobre l’escenari.

Font: EMD Bellaterra

Comparteix això:

  • Feu clic per compartir al Facebook (S'obre en una nova finestra) Facebook
  • Feu clic per compartir a X (S'obre en una nova finestra) X
M'agrada S'està carregant...

Arxivat a Bellaterra |

  • Mai 2024
    dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
    « abr.   juny »
  • Pàgines

    • Guia dels Comerços de Bellaterra
    • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
    • Junta veïnal EMD Bellaterra
    • Telèfons interès Bellaterra
  • contacta'ns

    • info@bellaterra.cat

Bloc a WordPress.com.

WPThemes.


  • Reblog
  • Subscriure's Subscrit
    • BELLATERRA.CAT
    • Uneix altres 31 subscriptors
    • Already have a WordPress.com account? Log in now.
    • BELLATERRA.CAT
    • Subscriure's Subscrit
    • Registre
    • Entra
    • Copy shortlink
    • Report this content
    • Visualitza l'entrada al Lector
    • Gestioneu les subscripcions
    • Collapse this bar
 

S'estan carregant els comentaris...
 

    %d