La Fiscalia investiga com un possible delicte de maltractament animal el cruel acte taurí a les festes de Barbastro

Durant l’acte, un toro va banyar diverses vaquetes i les va ferir de gravetat fins a deixar-les tirades a terra. Unes dures imatges que es van produir davant de l’atenta mirada d’un públic entre el qual hi havia multitud de menors
El fiscal coordinador de la Unitat de Medi Ambient i Urbanisme de la Fiscalia General de l’Estat ha obert diligències per investigar per un possible delicte de maltractament animal el cruel esdeveniment taurí que va tenir lloc durant les festes de Barbastro (Osca).
Unes dures imatges que es van produir davant de l’atenta mirada d’un públic entre el qual hi havia multitud de menors. Alguns dels assistents no van poder evitar cridar davant aquest violent escenari i altres decideixen abandonar el lloc.
El fiscal de Medi Ambient ha encarregat al grup del Seprona adscrit a la Unitat especialitzada de la Fiscalia que dugui a terme les investigacions preprocessals pertinents.
Segons la memòria de la Fiscalia 2022 presentada aquest dijous, els delictes de maltractament animal són els que estan experimentant un nombre més gran d’investigacions i un nombre més gran de condemnes, dins de l’especialitat de Medi Ambient.
Font: Pueblo

