• Pàgina d'inici
  • Guia dels Comerços de Bellaterra
  • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
  • Junta veïnal EMD Bellaterra
  • Telèfons interès Bellaterra

BELLATERRA.CAT

Bellaterra (Vallès Occidental), des de l'any 2009, "Informació global sense ànim de lucre" FACTA NON VERBA X BELLATERRA

Feeds:
Entrades
Comentaris

BELLATERRA OPINA|Tema molt important per a la salut a Bellaterra. 

17 Novembre 2025 per FLPT

Bellaterra, 18 de novembre de 2025

“El desfibril.lador que fa molts mesos es va treure del mur de l’antic Club Bellaterra sense donar cap informació, i va estar mesos desaparegut”.

Desfibril·lador gairebé amagat amb les heures que penjen del SorliSport |CHUS CORNELLANA

CHUS CORNELLANA|El President de l’EMD, responen a una pregunta que li vaig fer al darrer Ple de la Junta Veïnal, va dir que el desfibril·lador, desaparegut durant molt de temps, es col.locaria darrera de la Plaça del Pi, al Carrer Lluís d’Ábalo.

Riba mai més va dit res, tant que sovint anuncia “Festetes” a l’EMD Informa i Bellaterra TV, però cap referència on recentment  ha fet instal·lar, més aviat amagat, el desfibril·lador. Al costat del que algún día serà el Consultori Mèdic, com va dir res de res.

“Avui he vist el desfibril·lador  totalment amagat dins una entrada coberta per les heures que penjen  del Sorli, al costat d’un local de la UVB”

Allí no ho trobarà  ningú,  malgrat el cartell que ho anuncia, –si per desgràcia algú l’ha d’utilitzar per problema cardíac-, a la Plaça del Pi, on es concentren la majoria de les persones.

Cal reclamar la tornada del Desfibril.lador a la Plaça del Pi . Si algún día s’inaugura el Consultori Mèdic,  ja en posarà un l’ICS , com ho ha fet el SorliSport a l’interior de les seves instal·lacions per normativa legal.

El desfibril.lador ha de situar-se on hi ha la gent, cal que retorni a la Plaça del Pi! Es més important aquest tema, que veure on instal·lar un banc a la Plaça.

La Salut és prioritari,  més quan després de quasi 2 anys del vistiplau del CatSalut, encara no tenim inaugurat el Consultori Mèdic per mala gestió del President de l’EMD de Bellaterra.

DESFIBRIL.LADOR A LA PLAÇA DEL PI!!!

Comparteix això:

  • Feu clic per compartir al Facebook (S'obre en una nova finestra) Facebook
  • Feu clic per compartir a X (S'obre en una nova finestra) X
M'agrada S'està carregant...

Arxivat a Bellaterra | Etiquetat Bellaterra Opina |

  • Novembre 2025
    dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    « oct.   des. »
  • Pàgines

    • Guia dels Comerços de Bellaterra
    • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
    • Junta veïnal EMD Bellaterra
    • Telèfons interès Bellaterra
  • contacta'ns

    • info@bellaterra.cat

Bloc a WordPress.com.

WPThemes.


  • Reblog
  • Subscriure's Subscrit
    • BELLATERRA.CAT
    • Uneix altres 31 subscriptors
    • Already have a WordPress.com account? Log in now.
    • BELLATERRA.CAT
    • Subscriure's Subscrit
    • Registre
    • Entra
    • Copy shortlink
    • Report this content
    • Visualitza l'entrada al Lector
    • Gestioneu les subscripcions
    • Collapse this bar
 

S'estan carregant els comentaris...
 

    %d