• Pàgina d'inici
  • Guia dels Comerços de Bellaterra
  • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
  • Junta veïnal EMD Bellaterra
  • Telèfons interès Bellaterra

BELLATERRA.CAT

Bellaterra (Vallès Occidental), des de l'any 2009, "Informació global sense ànim de lucre" FACTA NON VERBA X BELLATERRA

Feeds:
Entrades
Comentaris

POLÍTICA | Adéu a la paritat a la Junta Veïnal de l’EMD de Bellaterra, per la decisió presidencialista de Riba.

26 Abril 2025 per FLPT

“Per decisió presidencialista de Josep Maria Riba, la Junta Veïnal de l’EMD de Bellaterra ha torna a la mínima representació femenina, com no s’havia vist mai des de la creació de l’EMD l’any 2010″

Bellaterra, 27 d ‘abril de 2025

EMD INFORMA en paper, creada el 2010 i oblidada per Riba, l’actual president de l’EMD de Bellaterra

LLUIS TORRES|Provocat per la decisió presidencialista de Josep Maria Riba i Farrés (Partit polític Bellaterra Endavant), -i president de l’EMD-, la Junta Veïnal de Bellaterra perd la representació de paritat.

Chus Cornellana, va renunciar com vocal de Bellaterra Endavant i abandonà aquest partit polític per passar com vocal independent no adscrita. També Lorena de la Peña i Gemma Moliner, del mateix partit, van renunciar a les vocalies sense cartera. Igualment en Jordi Macarulla, ex vocal del PDECat, Convergents, No adscrit i ex president del partit Bellaterra Endavant. 

A partir del Ple Ordinari de la Junta Veïnal de l’EMD de Bellaterra de dilluns 28 d’abril, quedaran empatats els 4 vocals de Bellaterra Endavant i els 4 de l’oposició: 2 GXB, 1 ERC, i 1 No adscrita, el que deixarà en mans del President de l’EMD Riba, el desampat permanent, fins a les properes eleccions del 2027.

2010🐿️ Primera Junta Veïnal de l’EMD de Bellaterra del 2010 amb 2 dones vocals: Muñoz (GXB) i Marta Pujol (ICV)

2011🐿️ Segona Junta Veïnal de l’EMD de Bellaterra amb 3 dones vocal: Tensi Torrecilla i Montse Muñoz (GXB), i Remei Gómez (CiU)

2015🐿️ Tercera Junta Veïnal de l’EMD de Bellaterra amb 4 dones vocals: Tensi Torrecilla, Montse Muñoz i Helena Figuerola (GXB). “A mig mandat, Júlia Vilaplana va substituir Helena Figuerola”, i Toni Lladoc (PdCAT)

2019🐿️ Cuarta Junta Veïnal de l’EMD de Bellaterra amb 4 dones vocals: Chus Cornellana, Tensi Torrecilla i Mei Barceló (GXB), i Laura Batalla (ERC)

2023🐿️ Cinquena Junta Veïnal de l’EMD de Bellaterra amb 4 dones vocals: (Laura Batalla (ERC), no surt a la foto oficial, sí Chus Cornellana, Lorena de la Peña i Gemma Moliner.

Comparteix això:

  • Feu clic per compartir al Facebook (S'obre en una nova finestra) Facebook
  • Feu clic per compartir a X (S'obre en una nova finestra) X
M'agrada S'està carregant...

Arxivat a Bellaterra | Etiquetat politica |

  • Abril 2025
    dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930  
    « març   maig »
  • Pàgines

    • Guia dels Comerços de Bellaterra
    • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
    • Junta veïnal EMD Bellaterra
    • Telèfons interès Bellaterra
  • contacta'ns

    • info@bellaterra.cat

Bloc a WordPress.com.

WPThemes.


  • Reblog
  • Subscriure's Subscrit
    • BELLATERRA.CAT
    • Uneix altres 31 subscriptors
    • Already have a WordPress.com account? Log in now.
    • BELLATERRA.CAT
    • Subscriure's Subscrit
    • Registre
    • Entra
    • Copy shortlink
    • Report this content
    • Visualitza l'entrada al Lector
    • Gestioneu les subscripcions
    • Collapse this bar
 

S'estan carregant els comentaris...
 

    %d