• Pàgina d'inici
  • Guia dels Comerços de Bellaterra
  • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
  • Junta veïnal EMD Bellaterra
  • Telèfons interès Bellaterra

BELLATERRA.CAT

Bellaterra (Vallès Occidental), des de l'any 2009, "Informació global sense ànim de lucre" FACTA NON VERBA X BELLATERRA

Feeds:
Entrades
Comentaris

POLÍTICA | El Ple de la Junta Veïnal de Bellaterra vota contra la pujada de sou de Josep M. Riba

29 gener 2025 per FLPT

Bellaterra, 29 de gener de 2025

Josep Maria Riba presentà al Ple de la Junta Veïnal de Bellaterra la seva proposta de sou per dedicació com a president de l’EMD amb un augment retributiu fins els 43.000 euros bruts. Riba admetia que no havia calculat bé l’alta dedicació que requereix assumir correctament la gestió i la defensa dels interessos de l’EMD i l’establiment de relacions amb l’Ajuntament, l’associació d’EMD’s i les administracions a les quals es demanen subvencions. Riba deia que “tenia raó” Gent per Bellaterra (GxB) quan deia que un 75% de dedicació era insuficient i que s’ha vist obligat a fer-la sense tenir-la reconeguda.

Josep M. Riba i Bea Ripol, president i secretaria de l’EMD de Bellaterra

LLUIS TORRES|El president Josep Maria Riba i el seu partit Bellaterra Endavant varen presentar  una moció al Ple de la Junta Veïnal de dilluns 27 de gener de 2025, per apujar el sou del president de 34.000 a 43.000 euros anuals, –aquesta proposta venia reduïda a partir d’una primera proposta de 49.000 – el 36% –  que van presentar a la resta de grups polítics durant la junta de portaveus.

El sou de 43.000 euros convertiria a Josep Maria Riba i Farrés en el president millor pagat de la història de l’EMD des de l’any 2010, a pesar de la campanya electoral del partit polític Bellaterra Endavant: “Menys diners als despatxos i més diners als carrers “.

La moció no va sortir aprovada amb els vots en contra de GxB, ERC i la vocal Chus Cornellana que va argumentar que per coherència política votava que no a la moció, fins disposar un conveni de plenes competències.

https://www.youtube.com/live/affcwln7SxQ?si=VrPfvIQS8OamDRig.

Més sorprenent va ser el vot de Jordi Macarulla, portaveu del partit Bellaterra Endavant, que despres de 2 legislatures – 8 anys – votant en contra de la pujada del IPC del sou de 33.000€ del Ramon Andreu, -perquè el considerava massa per les competències que tenia l’EMD de Bellaterra-, va votar a favor de la pujada de sou de 43.000€ de Josep M. Riba.

Guillem Nadal, portaveu de GxB, insistia en la incoherència de presentar al Ple de la Junta Veïnal una proposta “per ser el president més ben pagat de la història de l’EMD” després d’haver fet “una campanya de desprestigi” contra Ramon Andreu -l’anterior president- on “pràcticament es deia que robava”.

Finalment va provocar que Riba retirés del Ple de la Junta Veïnal de Bellaterra l’aprovació inicial del pressupost de l’EMD per a 2025 ja que la proposta contemplava l’increment de dedicació i retributiva de la presidència.

Josep Maria Riba anunciava que, de moment, es mantindrà l’actual pressupost prorrogat fins que es convoqui, de forma extraordinària, el Ple per aprovar el nou pressupost.

Comparteix això:

  • Feu clic per compartir al Facebook (S'obre en una nova finestra) Facebook
  • Feu clic per compartir a X (S'obre en una nova finestra) X
M'agrada S'està carregant...

Arxivat a Bellaterra | Etiquetat politica |

  • gener 2025
    dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
    « des.   febr. »
  • Pàgines

    • Guia dels Comerços de Bellaterra
    • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
    • Junta veïnal EMD Bellaterra
    • Telèfons interès Bellaterra
  • contacta'ns

    • info@bellaterra.cat

Bloc a WordPress.com.

WPThemes.


  • Reblog
  • Subscriure's Subscrit
    • BELLATERRA.CAT
    • Uneix altres 31 subscriptors
    • Already have a WordPress.com account? Log in now.
    • BELLATERRA.CAT
    • Subscriure's Subscrit
    • Registre
    • Entra
    • Copy shortlink
    • Report this content
    • Visualitza l'entrada al Lector
    • Gestioneu les subscripcions
    • Collapse this bar
 

S'estan carregant els comentaris...
 

    %d