Bellaterra, 9 de juliol de 2024
LLUĂŤS TORRES| L’AMB (Ă€rea Metropolitana de Barcelona), ha respost en un sorprenent rĂ pid plaç de 5 dies hĂ bils, la sol.licitud de transparència de les al·legacions presentades per l’EMD de Bellaterra, un decret de presidència signat per Josep Maria Riba FarrĂ©s. És tracte d’un document reclamat durant 6 mesos a l’EMD, gestionada des de 2023 pel partit polĂtic Bellaterra Endavant (BE), i que mai ha volgut fer-ho pĂşblic, ni tampoc compartir-lo amb el veĂŻnat de Bellaterra.

5 dels 43 documents pĂşblics de l’AMB
Bellaterra.Cat disposa dels 43 documents rebuts de l’AMB, que sĂłn totalment pĂşblics, i que Josep Maria Riba, com president de l’EMD de Bellaterra, amb data 28 desembre 2023, presentĂ les seves al·legacions al PDUM (Pla Director UrbanĂstic MetropolitĂ ) i sol·licitĂ entre altres, que recalifiquin cases, i a mĂ©s a mĂ©s, que treguin la reserva viĂ ria.
En aquestes al·legacions es demanen recalificacions i descalificacions de finques privades, poder dividir les cases en 2 aumentant la densitat de població, tot això en contre del rigorós i tècnic informe de Sebastià Jornet (Premi Nacional de Urbanisme de la Generalitat de Catalunya), la descalificacio de la via interpolar i altres disfuncions de planejament entre altres peticions.
23-12-28 InstĂ ncia_13598_2023 E.M.D. DE BELLATERRA_DOC ANONIMITZAT.pdf