• Pàgina d'inici
  • Guia dels Comerços de Bellaterra
  • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
  • Junta veïnal EMD Bellaterra
  • Telèfons interès Bellaterra

BELLATERRA.CAT

Bellaterra (Vallès Occidental), des de l'any 2009, "Informació global sense ànim de lucre" FACTA NON VERBA X BELLATERRA

Feeds:
Entrades
Comentaris

FACTA NON VERBA X BELLATERRA | Punt 8 dels 20 compromesos pel partit polític “Bellaterra Endavant” amb el veïnat Bellaterra

12 gener 2024 per FLPT

LLUÍS TORRES, Bellaterra, 12 gener 2024. Vist el balanç dels 6 mesos que el partit polític Bellaterra Endavant, -gestionant la Junta Veïnal de l’EMD de Bellaterra-, va exposar a la ciutadania el passat dia 19 de desembre de 2023, Bellaterra.Cat publicarà a diari, cadascun dels seus 20 punts del programa electoral que es va comprometre amb el veïnat de Bellaterra, signat en forma de contracte públic i vots majoritaris rebuts.

Despeses Pressupost de l’EMD de Bellaterra

20 punts del programa electoral del partit polític Bellaterra Endavant, guanyador a les eleccions municipals del 28 de maig 2023, van rebre 574 vots, i Josep Maria Riba, amb 817 vots. És un contracte públic amb el veïnat de Bellaterra per als propers quatre anys, i s’ha de complir, -el contrari confirmaria el que diu l’escriptora Ada Castells-: RAS I CURT, “A un polític no li demanis mai què farà, sinó com ho farà. Per guanyar eleccions, per salvar partits, per tapar vergonyes, alguns han de vendre fum, però no necessàriament ens l’hem d’empassar, encara que el fum que ens venguin faci tan bona olor i sembli que ens curi de tot”

(8) Amb “més diners als carrers i menys als despatxos”:

El pressupost de l’EMD de Bellaterra l’any 2022 va ser de 875.000 €.

D’aquests diners, 278.600 € s’han dedicat a conceptes que podem englobar en el concepte “diners als carrers” (un 32%). Que s’han distribuït, segons informa el Govern de l’EMD, en:

100.000 € a les Festes i Actes populars,

98.500 € es van destinar a Manteniment de l’Espai Públic

39.000 € al Manteniment de la Vía Pública

31.106 € als Esports

10.000 € a les millores de seguretat dels accessos a la Via Verda.

La resta (un 68%) s’han dedicat al que podríem denominar “despeses de despatx”. Entre elles destaquen:

253.000 € al personal

130.000 € al Pla Xarxa Diputació, per la digitalització

47.100 € a despeses jurídiques i assessoria fiscal

No es d’estranyar que molts veïns tinguin la sensació de que aquesta EMD s’ha convertit en un gran òrgan administratiu, exagerat i sense massa sentit quan només te competències com la cultura, l’esport i el manteniment de l’espai públic.

Per això, nosaltres ens comprometem a:

Posar més diners als carrers i menys als despatxos.

Aconseguir més competències i aportacions econòmiques sense haver d’incrementar gaire el cost en personal. Optimitzant les tasques del staff humà i tècnic.

Font: BÉ, Ada Castells,

Comparteix això:

  • Feu clic per compartir al Facebook (S'obre en una nova finestra) Facebook
  • Feu clic per compartir a X (S'obre en una nova finestra) X
M'agrada S'està carregant...

Arxivat a Bellaterra | Etiquetat Facta Non Verba X Bellaterra |

  • gener 2024
    dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
    « des.   febr. »
  • Pàgines

    • Guia dels Comerços de Bellaterra
    • Guia dels Restaurants Jardí de Bellaterra
    • Junta veïnal EMD Bellaterra
    • Telèfons interès Bellaterra
  • contacta'ns

    • info@bellaterra.cat

Bloc a WordPress.com.

WPThemes.


  • Reblog
  • Subscriure's Subscrit
    • BELLATERRA.CAT
    • Uneix altres 31 subscriptors
    • Already have a WordPress.com account? Log in now.
    • BELLATERRA.CAT
    • Subscriure's Subscrit
    • Registre
    • Entra
    • Copy shortlink
    • Report this content
    • Visualitza l'entrada al Lector
    • Gestioneu les subscripcions
    • Collapse this bar
 

S'estan carregant els comentaris...
 

    %d