Bellaterra, 25 de Julio de 2025

L’equip femení cadet del Cercle Sabadellès 1856 s’ha proclamat campió del Torneig FemeníCadet F-7 (Grup 3) de la Federació Catalana de Futbol, després d’una segona fase excepcional que ha culminat amb quatre victòries i un empat, destacant els triomfs contundents per 5-0 davant el Bigues CE i La Florida CF.
Aquest éxit és el resultat d’una temporada marcada per l’esforç, el compromis i el treball col·lectiu. L’equip ha sabut créixer partit a partit, mostrant solidesa defensiva, eficácia ofensiva i una gran cohesió dins i fora del camp.
“Aquest titol representa tot l’esforç que hem fet durant l’any. Ens hem ajudat molt les unes a les altres i això ens ha fet més fortes com a equip”, destaca Denisse Garcia, capitana del conjunt cadet.
“Estem molt orgullosos del que han aconseguit aquestes noies. No només han guanyat, sinó que han competit amb actitud, respecte i passió per aquest esport. Han crescut com a jugadores i com a persones”, afirma el tècnic de l’equip, Arnau Xinxo, que dirigeix el projecte des de fa dues temporades.

El títol reforça el compromís del Cercle Sabadellès 1856 amb el foment del futbol femení i la promoció del talent jove, en una aposta clara per l’esport formatiu i els valors que el sustenten.
El club vol agrair també la implicació de les families, l’equip tècnic i l’afició que ha donat suport jornada rere jornada.
Amb aquest triomf, el Cercle Sabadellès 1856 es consolida com una de les entitats de referència del futbol base femení a Sabadell i al Vallès.