Feeds:
Entrades
Comentaris

Archive for 14/09/2023

La Festa Major de Bellaterra se suma, un any més, al protocol de ciutat: Per unes festes lliures de violències heteropatriarcals. Per aquest motiu, aquest any 2023, la festa comptarà amb un Punt Lila

El Punt Lila és un espai de seguretat per a la prevenció de l’assetjament, l’abús i les agressions sexuals i masclistes als espais públics, així com d’assessorament, informació i actuació en cas que se’n produeixi alguna.

Aquest dispositiu, gestionat des de la Regidoria d’Igualtat i Feminisme de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès, i amb el suport del Grup Escolta Bellaterra, se situarà a la Plaça del Pi durant les nits de divendres 15 i dissabte 16 de setembre de 23 a 4 h.

En el Punt Lila hi haurà dues professionals especialitzades en l’abordatge de les violències masclistes i lgtbiqfòbiques per tal d’atendre qualsevol situació de violència, informar sobre els recursos que hi ha a la ciutat especialitzats en aquest àmbit, així com la dinamització de dinàmiques per tal de reflexionar sobre el feminisme i les diversitat sexuals i de gènere.

Font: Ajuntament de Cerdanyola

Read Full Post »

– Avui comença la Festa Major de Bellaterra 2023 amb un Concert de Jazz a l’Auditori d’El Musical (19:30h).

– Cinema a la fresca amb la projecció del film Grease al Club Bellaterra (22:30h.)

Read Full Post »