DENÚNCIA DE LA PLATAFORMA VEÏNAL PLABUM DE BELLATERRA
Bellaterra, 30 d’abril de 2025 “La Plataforma veïnal PLABUM denuncia la nul·litat dels acords presos a la Junta Veïnal de l’EMD de Bellaterra del 29 d’abril per manca de quorum“. “.Un fet que representa una greu vulneració del reglament intern de funcionament de l’EMD, concretament de l’article 16.2“. LLUÍS TORRES|Compartim la denúncia rebuda de la … Continua llegint DENÚNCIA DE LA PLATAFORMA VEÏNAL PLABUM DE BELLATERRA
Copieu i enganxeu aquest URL al vostre lloc web WordPress per incrustar-la
Copia i enganxa aquest codi al vostre lloc web per incrustar